Boka en Colix Åkeri-demo med oss!
Hundratals åkerier och transportbolag har gått från papper och penna till att låta medarbetarna använda sig av en app under arbetsdagen. På 20 minuter visar vi dig hur en Colix-app fungerar och exempel på hur era branschkollegor använder sin åkeriapp.
Demon är digital och kostnadsfri. Boka genom att fylla i formuläret nedan så hör vi av oss på studs!
Utvald partner till Sveriges Åkeriföretag
Vi på Colix är sedan 2022 i tuff konkurrens utvald förmånspartner till Sveriges Åkeriföretag. Det innebär att Sveriges Åkeriföretag har gått igenom vår produkt Colix Åkeriapp och rekommenderar denna till sina medlemsföretag inom transportsektorn. Medlemmarna får även rabatt på sin Colix Åkeriapp via Sveriges Åkeriföretag.
Läs MER OM SAMARBETET MED sVERIGES åKERIFÖRETAG
Utvald partner till Sveriges Åkeriföretag
Vi på Colix är sedan 2022 i tuff konkurrens utvald förmånspartner till Sveriges Åkeriföretag. Det innebär att Sveriges Åkeriföretag har gått igenom vår produkt Colix Åkeriapp och rekommenderar denna till sina medlemsföretag inom transportsektorn. Medlemmarna får även rabatt på sin Colix Åkeriapp via Sveriges Åkeriföretag.
Läs MER OM SAMARBETET MED sVERIGES åKERIFÖRETAG
Vi presenterar stolt
…några av alla våra hundratals kunder vars medarbetare har med sig en Colix-app i fickan under arbetsdagen. Alla våra kunders appar bygger på samma tekniska plattform men nyttjar funktionerna på olika sätt. Vi berättar gärna hur och visar exempel som kan passa dig och ditt företag!
”Vi vill göra det lätt att göra rätt”
Logistikföretaget Dagab har skapat en åkeriapp tillsammans med Colix för att de vill göra det lätt för sina chaufförer att göra rätt. De har byggt…
“Allt som våra chaufförer behöver under arbetsdagen finns i vår Colix-app”
Med många och utspridda medarbetare fördelade på 170 fordonsekipage ute på vägarna är det svårt att lyckas nå alla med viktig information och…
“Vi bytte appleverantör till Colix – deras åkeriapp är det smidigaste verktyget på marknaden just nu”
Att köpa IT-lösningar och hantera administratörs-verktyg kan vara krångligt. KAJ Inrikes är ett av många företag som just nu väljer att byta från…
Våra mest använda funktioner
Vi löser kommunikation, dokumentation, bokningar och olika affärsflöden oavsett bransch och gör den digital. Att kunna ha kontoret på fickan trots att man är ute på vägar och fält underlättar vardagen både för medarbetarna och för VD, HR eller andra administratörer.
Vi har därför en mängd olika funktioner i våra kunders appar bland annat nyhetsflöde, chatt, kontaktregister, formulär, hantering av överträdelserapportering, quiz, checklistor, personalhandbok, kundinfo och mycket mer.