Let’s chat!
Nu har vi på Colix blivit med chatt även på colix.se. Sedan innan har vi en chattfunktion i våra kunders appar men nu kommer vi att även kunna svara på alla våra kunders och sajtbesökares snabba frågor via colix.se-chatten. Vi kommer även att kunna hjälpa våra kunder via chatten när de jobbar i vårt adminverktyg. Vi har ställt tre snabba frågor till Hampus Johansson, ansvarig för eftermarknad och support på Colix om chattens intåg.
Hampus Johansson, ansvarig för eftermarknad och support på Colix
Varför en chatt på Colix.se?
Vi tror inte på opersonliga formulär utan har en support dit man gärna får ringa och maila för att prata med en människa av kött och blod. Men vi vet också att alla inte har tid eller lust att höra av sig så utan bara vill ha svar på en snabb fråga innan de bokar en demo, vill dubbelkolla hur en funktion fungerar eller vill ha hjälp när de botaniserar i sin Colix-apps adminverktyg. Därför gör vi det nu möjligt att chatta med oss i supportteamet.
”Vi tror inte på opersonliga formulär utan har en support med människor av kött och blod”
Vilka frågor tror du att ni kommer att fånga upp med chatten?
Jag hoppas såklart att många besökare som är nyfikna passar på att ställa de avgörande frågorna till oss och får svar som gör att de känner sig sugna att boka in en digital demo med vårt säljteam. Men jag vet också att många av våra befintliga kunder kommer att uppskatta att kunna ställa snabba frågor om hur de ska gå tillväga i adminverktyget de har till sin Colix-app.
Är du och supportteamet redo för chattanstormning nu då?
Vi är alltid redo : )
Colix chatt på Colix.se