Priser

Med Colix betalar ni bara för det ni faktiskt behöver och kan alltid växa i er egen takt. Våra paket är byggda för att passa olika typer av verksamheter, och ni kan komplettera med produkter och integrationer som gör lösningen ännu mer träffsäker.

Bas

Från

500 kr / månad
Chatt
Kontaktregister
Nyhetsflöde med 2 kanaler
5 valfria formulär
10 filer/sidor för dokument, personalhandbok och texter
Alla integrationer
2 konsulttimmar/månad
Populär

Standard

Från

1 000 kr / månad
Chatt
Kontaktregister
Nyhetsflöde med 10 kanaler
25 valfria formulär
50 filer/sidor för dokument, personalhandbok och texter
Alla integrationer
2 konsulttimmar/månad

Premium

Från

3 500 kr / månad
Chatt
Kontaktregister
Nyhetsflöde med 50 kanaler
125 valfria formulär
250 filer/sidor för dokument, personalhandbok och texter
Alla integrationer
2 konsulttimmar/månad

Jämför

Våra produkter

Våra produkter kan köpas som fristående produkter, som tilläggsprodukter eller som en del av våra paketlösningar.

Avtalshantering

Colix Avtalshantering samlar alla avtal på ett ställe, strukturerade, sökbara och alltid uppdaterade med smarta påminnelser.

Från 500 kr/månad

Kommunikation

Colix Kommunikation ger er struktur och engagemang med nyhetsflöden, chatt, kontaktregister och pushnotiser.

Från 500 kr/månad

Digital signerng av dokument

Dokumenthantering

Colix Dokumenthantering är en digital, säker och flexibel lösning för alla era dokument som även kan signeras digital.

Från 500 kr/månad

FAQ

Colix FAQ är er smidiga kunskapsbank där ni laddar upp era vanligaste frågor och svar så att de alltid finns nära till hands.

Från 500 kr/månad

Visselblåsningstjänst

Colix Visselblåsning gör det enkelt och säkert att rapportera oegentligheter – helt i linje med gällande lagkrav. 

Från 500 kr/månad

Ecodriving

Colix Ecodriving hjälper era förare att köra mer bränslesnålt, säkert och hållbart. Genom individuella rapporter, jämförelser och tips.

Från 500 kr/månad

Vanliga frågor

Vad ingår i grundpaketen?

Alla paket innehåller Colix basfunktioner: kommunikation, personalrapportering och dokumenthantering. Skillnaden ligger i antalet användare, integrationer och tilläggsmöjligheter.

Kan vi uppgradera vårt paket i efterhand?

Självklart. Ni kan när som helst uppgradera eller lägga till produkter och integrationer när behoven växer.

Finns det bindningstid?

Nej. Ni betalar löpande för ert paket och kan avsluta när ni vill.

Vad kostar integrationer och tilläggsprodukter?

Alla tillägg presenteras med tydliga priser. På så sätt betalar ni bara för det ni faktiskt använder.

Är supporten inkluderad i priset?

Ja, grundsupport ingår alltid. Högre supportnivåer finns i Standard och Premium.

Hittar du inte svaret du söker?

Vi vet att varje verksamhet är unik – och därför kan det dyka upp frågor som inte täcks här. Hör av dig till oss direkt så hjälper vi dig vidare. Vårt team finns redo att svara på allt från

Behöver du lite extra hjälp från oss

Ibland behövs lite extra hjälp – och då finns våra konsulter till hands. Oavsett om det handlar om att skräddarsy processer, hjälpa er med onboarding eller ge er löpande stöd, kan vi anpassa insatsen efter ert behov.

Konsultabonnemang

Månadsabonnemang

1 500 kr/månaden

För dig som är bas- eller standardkund och som känner att du behöver lite extra hjälp varje månad, kan teckna ett abonnemang där ni får 2 timmar konsulttid varje månad.

Konsulttid

Med abonnemang

750 kr/h

För dig som är premiumkund eller som har ett konsultabonnemang men behöver addera mer tid till ditt abonnemang.

Konsulttid

Utan abonnemang

1 000 kr/h

För dig som är bas- eller standardkund och som önskar att bygga om din app eller behöver tillfällig konsulttid för hjälp.

Vill du se en demo?

Fyll i dina uppgifter nedan, så återkommer vi så snart vi kan!