Tack för din beställning!

Vad roligt att du är intresserad av en Colix-app!

Vad händer nu?

Vi kommer att kontakta dig för att gå igenom priser, skicka en affärsbekräftelse och boka ett digitalt uppstartsmöte. Ni tilldelas en projektledare som vid uppstartsmötet går igenom era processer, önskemål och behov. Därefter bygger vi en nyckelfärdig app- och webblösning åt er. Lösningen skräddarsys med er logotyp, era färger och design och självklart fyller vi den med era texter och ert innehåll.

Är ni osäkra på vad som bör finnas med i en app eller är ovan som IT-beställare så kan ni slappna av. Vi har byggt hundratals lösningar och har såklart massor av erfarenhet, tankar och idéer som vi presenterar för er så att vi kommer igång på ett smidigt och framför allt tidseffektivt sätt.

Läs mer om hur det går till från demo till färdig app

Vad vi erbjuder

När ni köper ett paket av oss ingår alltid en egen app designad med er logga, bilder och färger. Ni får även fri support via chatt, mail och telefon. Gemensamt för alla våra kunder är att Colix Kommunikation ingår oavett paket men vilket innehåll ni i övrigt önskar är däremot upp till er. Självklart har vi koll på vad ni kan tänkas behöva och vi hjälper er att hitta rätt innehåll längs vägen.

Colix Kommunikation

Via nyhetsflöden kan ni enkelt dela information med era medarbetare. De uppmärksammas via pushnotiser och kan interagera via kommentarer och likes, och med läskvittenser ser ni vem som har tagit del av informationen. Med olika nyhetskanaler och behörigheter säkerställs att rätt medarbetare nås av rätt information. I kontaktregister samlar ni alla era telefonkontakter och i vår chattfunktion kan ni chatta både enskilt och i grupp.

Colix Personalrapportering

Hantera HR-processer smidigt via appen: ledighetsansökningar, sjuk- och VAB-anmälan, semesteransökningar, medarbetarundersökningar, interna eventanmälningar och tidrapportering. Samla allt på ett ställe, återkoppla med pushnotiser och sätt status på ärenden för att säkerställa att allt hanteras.

Colix Personalhandbok

I Colix-appen kan du visa personalhandbok, rutiner, policys och kundinformation digitalt. Uppdatera information enkelt via Admin-verktyget och nå alla medarbetare samtidigt. Lägg till BankID-signering på dokument utan extra kostnad.

Colix verktyg för onboarding

Gör det enkelt för nyanställda: låt dem ta del av information och signera policys, följ checklistor för att säkerställa att de fått all nödvändig information. Lägg in en välkomstvideo eller presentationstext om företaget, fyll i närmast anhörig och lägg in utbildningar med quiz för att säkerställa kunskapsnivån.

Colix Arbetsdokument

Samla mötesprotokoll och krishantering i appen. Följ, checka av och signera skyddsronder, tilldela åtgärder och sätt status med pushnotis när åtgärder vidtagits.

Integrationer & tilläggstjänster

Vi vill att våra kunder ska kunna använda sina Colix-appar till all administration som behöver skötas under arbetsdagen, därför har vi byggt flertalet integrationer mot andra system bland annat för tidrapportering, fordonsdata och dokumentdelning. Vi erbjuder även tilläggstjänster för Visselblåsning och Ecodriving.

Läs mer om våra integrationer

Colix Fordonsrapportering

Låt medarbetarna rapportera allt om fordonet  och fordonsregister, registreringsbevis och besiktningsprotokoll enkelt via mobilen. Fyll i tillsyn, skador, väntetid, tanklista, tidbokning och klädbeställning. Lägg upp körning, få fakturaunderlag och skicka tidrapporter. Samla all rapportering, sätt status på ärenden, exportera till Excel eller PDF och skicka återkoppling vid behov.

Colix Byggrapportering

Slipp pärmar och papper i byggbarackerna – låt medarbetarna kommunicera och rapportera via mobilen. Säkerställ att projekt utförs enligt KMA-planen och att alla medarbetare har tillgång till viktiga dokument, rutiner, policys, checklistor för egenkontroller, slutavsyn och riskanalyser. Samla projektinformation, ÄTA-blanketter, boka fordon och gör klädbeställningar.

Colix Bussrapportering

Samla all rapportering om bussen, skicka in tillsyn, avvikelser och skador. Nå fordonsdata, registreringsbevis och besiktningsprotokoll. Fyll i tankbok, följ städchecklistor och rapportera hittegods.