För dig som Colix-kund
På den här sidan samlar vi information, länkar, tips och trix för dig som är Colix-kund. Vi jobbar hela tiden med att göra det lättare att vara kund, med att tipsa och inspirera er till att använda era Colix-appar på ett sätt som gör era användare mer aktiva och följer era instruktioner, processer och er kommunikation.
Vi hoppas att ni gillar det! Och att ni tipsar oss om vad vi skulle kunna göra mer av, hjälpa er med och utveckla ytterligare.
Colix Gör det själv-portal
Vi vet att det ibland kan vara svårt att navigera rätt i vårt adminverktyg, särskilt att utföra ändringar eller tillägg som man sällan gör. Därför finns vår Gör det själv-portal. I portalen hittar du instruktionsfilmer och lathundar som hjälper dig navigera, ändra och lägga till funktionalitet på rätt sätt.
Alla som är administratörer till en Colix-app bjuds in till Colix Gör det själv-portal. Du loggar in med samma inloggning som du använder till er app och till adminverktyget.

Behöver du lite extra hjälp från oss?
Vår support hjälper dig om något strular eller dagliga behov som behöver supporteras. Men behöver du däremot bygga om i din app, byta design eller önskar skräddarsydda lösningar? Då är vår konsulttid något för dig. Till ett rabatterat pris kan ni teckna ett konsultabonnemang och få två timmars konsulttid per månad, för dig som premiumkund inkluderas det redan i ditt paket. Men självklart kan du boka konsulttid även utan konsultabonnemang, hör av dig så berätter vi mer.
Konsulttid
Utan abonnemang- För dig som är bas- eller standardkund och som önskar att bygga om din app eller behöver tillfällig konsulttid för hjälp.
Konsulttid
Med abonnemang- För dig som är premiumkund eller som har ett konsultabonnemang men behöver addera mer tid till ditt abonnemang.
Konsultabonnemang
Månatligt- För dig som är bas- eller standardkund och som känner att du behöver lite extra hjälp varje månad kan teckna ett månatligt abonnemang.
Vi hjälper dig!
Du behöver inte klara allt själv. Har du frågor eller funderingar så finns alltid vår kärleksfulla support nära till hands. Vi visar dig eller hjälper dig utföra dina ändringar på ett kick.
Vi hjälper dig!
Är det något som krånglar eller något du har frågor om? Du som är Colix-kund mejlar då till support@colix.se så hjälper vi dig snabbast.
Slå en signal
Självklart kan du även kontakta oss genom att slå en signal.
Ring vår växel på 0470-55 69 00 eller direkt till den du söker.
Inspiration och tips
Låt er Colix-app minska julstressen
November är här och julen närmar sig med stormsteg. Det som innebär ledighet för många medarbetare innebär extra mycket administration och planering...
Medarbetarkommunikation – företagets egentliga gaspedal
Kommunikation har gått från att vara något som en egen avdelning på stora bolag sysslar med till något som beskrivs som det viktigaste i ledarskapet...
Laget och kulturen avgör framgången
Jag brukar ofta jämföra idrott och företagande. Det finns många likheter mellan vilka faktorer som avgör om ett idrottslag eller företag ska bli...